۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

توسط دانش آموزان مشهدی صورت گرفت/

حمل مجازی مشعل بازیهای آسیایی نوجوانان نانجینگ چین

حمل مجازی مشعل بازیهای آسیایی نوجوانان نانجینگ چین

مشهد - خبرگزاري مهر: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوي گفت: برای اولین بار در آسیا مشعل بازیهای آسیایی نوجوانان که از 25 مرداد ماه در نانجینگ چین برگزار می شود، توسط دانش آموزان مشهدی به حرکت در آمد.

عباسعلي ميرسيستاني در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از اجرای این طرح را آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با رایانه و خدمات الکترونیک دانست و اظهار كرد: با اجرای موفق این طرح در مشهد و 48 کشور دیگر که به صورت امدادی انجام شد دانش آموزان نیز توانستند در حمل مشعل بازیها مشارکت كنند و طیف مخاطبان بیشتری در این برنامه حضور داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوي تصريح كرد: در این برنامه که زیر نظر شورای المپیک آسیا و با حضور ناظران کمیته ملی المپیک در هنرستان دارالفنون ناحیه 6 مشهد صورت گرفت دانش آموزان مشهدی از طریق رایانه و ورود به سایت بازیها مشعل این رقابت را به طور مجازی حمل كردند.

ميرسيستاني افزود: از بین تمام شهرهای ایران تنها دو شهر تهران و مشهد در سایت بازیها مجاز به حمل مشعل بودند که مشعل بازیها از کشور ترکمنستان تحویل دانش آموزان تهرانی و پس از آن تحویل دانش آموزان مشهدی شد.

 

کد خبر 2065600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha